سفارش تبلیغ
صبا ویژن

moderiatweb.com

نظر

?چگونه در زندگی فردی موفق باشم???????


مقدمه :شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که پولتان را درجاهای مختلفی و با کار های متفاوتی سرمایه گذاری کردید ولی نتیجه ای جز ضرر و زیان برایتان نداشته یا مثلا با انجام چند کار، ولی مشکل از زندگی یا محیط کار نیست؟ بلکه همه از خودمان است ما باید ذهنمان را تقویت کنیم تا بعد بتوانیم در زندگی به موفقیت های بسیار بالا دست پیدا کنیم من در اینجا برای شما چند راهکار برای ارتقاع سطح فکری دارم پس با ما همراه شوید.??????

برای موفق بودن در زندگی باید شیوه ای عالی را در پیش بگیریم که در این وبلاگ قصد بررسی آنها را داریم:

1-اعتماد و توکل به خداوند:مهم ترین اصل برای موفقیت داشتن یک همدم عالی است که در بدترین شرایط در کنار شما باشد و بتوانید هر زمان که خواستید از او پول قرض بگیرید و حتی برایش جبران نکنید. بله او خدا است کسی که ما را خلق کرده حتما برای ما برنامه هایی شگفت انگیزی داشته است، ما می توانیم با توکل و اعتماد به خداوند در زندگی به هر جایی برسیم حتی به نقاط دست نیافتنی برای هرکسی ،پس به خدا اعتماد کنید ولی نباید در دل به جز او به هیچ کس دیگر اعتماد کنید برای حل مشکلتان چرا که خداوند بی همتا و یگانه است.


2-انتخاب هدفی مشخص:شاید مهم ترین بخش برای جلوگیری از گمراهی در اواسط کار باشد چرا که کسی هدفی دارد هرکاری برای رسیدن به آن انجام می دهد ما در این دنیا آدم تنبل نداریم بلکه آدم بی هدف داریم؛ کسی که هدفی در زندگی خود ندارد تلاشی نمی کند ،پس باید ابتدا هدف خود را تعیین کنیم. با خود و خدای خود خلوت کنید وباتوجه به علایقتان هدفی مشخص برای خود انتخاب کنید.


3-اولویت بندی و برنامه ریزی:بعد از انتخاب هدف شما نیازمند برنامه ریزی دقیقی هستید که بتوانید با توجه به هدفتان از آن استفاده کنید و سعی کنید همیشه در برنامه ریزیتان همیشه کار های سخت را اول انجام دهید و بعد آسان، زیرا این به شادی شما کمک می کند و می توانید کار هارا باسرعت بیشتری پیش ببرید اما برای داشتن یک برنامه عالی باید به این نکات توجه کنید:

الف)به هیچ عنوان برنامه ریزیتان را برای انجام خارج از آن به هم نریزید.

ب)سعی کنید برنامه ریزی مشخص و دقیقی داشته باشید و بتواند در آن تمام کارهای مربوطه را انجام دهید.

ج)سعی کنید یک برنامه اصلی و فرعی داشته باشد .

برنامه اصلی :برنامه ای است که تغیری نمی کند و مشخص است و معمولا در آن زمان انجام هر کار مشخص می شود.

برنامه فرعی:این برنامه معمولا تغیر میکند چرا که شما این برنامه را هر شب برای کار های روز بعد خود می نویسیدو در اینجا کار های هر روزتان مشخص می شود.

د)حتما برنامه تان را درست ودقیق انجام دهید.


4-تلاش برای رسیدن به هدف:در این راه شما بااستفاده از دانسته های خود کار های لازم برای رسیدن به هدفتان را مشخص و آنها را انجام می دهید که بخش بسیاری مهمی است که به عهده شما است.


5-سحر خیز باشید:همیشه سعی کنید شب ها زود بخوابیدو صبح ها نیز زود ازخواب بلند شوید تا برای انجام برنامه خود انرژی و شوق ونشاط بهتری داشته باشید به طور مثال زمانی که نماز صبح می شود بهترین موقع برای بیدار شدن از خواب است زیرا هم می توانید با خواندن نماز در اول صبح توجه خداوند را جلب کنید و از خواص شگفت انگیز خواندن این عبادت ویژه بهره مند شوید.


6-شکرگزاری برای هرآنچه که دارید:این یکی از بخش های مورد علاقه ی من است زیرا اگر شما بابت هر چیزی که در زندگی خود دارید سپاسگزاری کنید قطعا خداوند نعمتتان را زیاد می کند با توجه به سخن قرآن ولی اگر کفر بورزید نعمتتان از دست شما خواهد رفت و غصه اش که روزی قدرش را نمی دانستید به دلتان می نشیند، پس سعی کنید شکرگزاری کنیدبه ویژه در زمانی که چیزی از خداوند دریافت می کنید زیرا بدانید آن نتیجه شکرگزاری های قبلی شما است و شما باشکرگزاری می توانید به آرامش وانرژی عالی دست پیدا کنید.

7-شور ونشاط برای رسیدن به هدف داشته باشید:در این بخش سعی کنید که همیشه از زندگی تان لذت ببرید و با ایجاد حس شادی در خود، روند رسیدن به هدفتان را چند برابر کنید.شما می توانید با گوش دادن آهنگ های سالم و مجاز انگیزشی سطح انرژی خود را تقویت کنید زیرا آهنگ ذهن شما را به بعد چهارم می کشاند ودر آن بعد همه چی زیبا است .


8-از افراد موفق الگو بگیرید:شما با این کار می توانید مشکلتان خود در برنامه ریزیتان را کاهش دهید اما چند نکته ی مهم که افراد موفق از آنها اطاعت می کنند:

الف)کار امروزشان را به فردا نمی اندازند.

ب)برنامه و هدف مشخصی دارند و برای آن تلاش می کنند.

ج)آنها توجه به خانواده و اطرافیان،کار وشغل،سلامتی و ورزش و...کار های مهم دیگر را در اولویت خود می گذارند.                                                                                                      9-خودتان را با دیگران مقایسه نکنید : شما در این هدف نباید خودتان را به خاطر برتری دیگران سرزنش کنید زیراخداوند هرکسی را به شکل منحصر به فردی خلق کرده و شما بااین کار بعث ایجاد حس نا امیدی در خود شدید که بدترین دشمن شما در این راه است.


10-از زندگی لذت ببرید و مراقب زمان خود باشید.

نتیجه گیری: امیدوارم همه شما در زندگی تبدیل به یک فرد موفق باشید در ادامه نیز به مطالب و نکات جالب تری برای یک زندگی عالی می پردازیم پس با ما همراه شوید.??????????